Scrisoarea lui Garby. Cum a batut presedintele Forumului Mondial al Centrelor de Mediere obrazul gros al Consiliului de Mediere din Romania. Echipa monopolista de la CM il tine si azi pe tusa, neautorizandu-l!

Scrisoarea lui Garby. Cum a batut presedintele Forumului Mondial al Centrelor de Mediere obrazul gros al Consiliului de Mediere din Romania. Echipa monopolista de la CM il tine si azi pe tusa, neautorizandu-l!

Stimata dna Ciuca,

Cand am avut ultima data placerea de a va intalni la Bucuresti am discutat situatia dosarului meu de la Consiliu, care este in asteptare de multe luni, si in legatura cu care inca nu am primit nici un raspuns.

Am inteles de la prietenii mei din Bucuresti ca mai aveti nevoie de documente, dar ei nu au putut sa imi spuna de ce documente aveti nevoie.

Dvs. pe de alta parte mi-ati explicat, contrariul, ca nu lipseste nici un document, ci pur si simplu nu au avut timp sa semneze aprobarea. in plus, mi-ati mai explicat ca, candidatura mea a fost una dintre cele care nu au ridicat nici un fel de probleme.

M-ati asigurat ca dosarul meu va fi semnat de dvs. la 12 aprilie.

Astazi suntem in 5 mai si inca nu am primit aprobarea dvs.

Prietenii mei romani cred ca nu a fost semnata.

Mai mult, mi-au spus ca, desi au primit o diploma de la Resolvers, societatea sub a carei egida au fost instruiti, si Baroul Avocatilor din Bucuresti, semnata de decanul Baroului si de mine, acestia nu au fost recunoscuti de dvs./consiliul dvs. ca mediatori certificati.

Pur si simplu nu pot sa cred ca se intampla astfel!

Dvs., desigur, veti intelege ca in absenta unei confirmari din partea dvs. cu privire la acordul meu si la recunoasterea diplomei obtinute de Dna Bustea si Dna Gorghiu (mai ales datorita faptului ca, asa cum stie toata lumea, ambele sunt mediatori si persoane talentate), avem impresia ca suntem discriminati, ceea ce contravine aplicarii regulilor europene.

Stiti cu siguranta ca am dedicat o buna parte din viata si activitatii mele, pro bono, promovarii internationale a mediatorilor: nu doar cu Forumul Mondial al Centrelor de Mediere, al carui presedinte sunt, dar si cu orgnaizatii prestigioase cum ar fi Asociatia Americana de Arbitraj, Institutul Chartered de Arbitraj, Asociatia Barourilor Americane, Guvernul olandez, Camerele de Comert din Franta, Italia, Elvetia si alte tari, ca si Camera de Comert Internationala, doar pentru a numi cateva.

Desi respect dreptul autoritatilor romane de a-si stabili conditiile de acceptare, refuzarea candidaturii mele, ca si nerecunoasterea diplomelor acordate, nu va fi acceptata si ma va obliga sa prezint cazul autoritatilor europene si posibil in tribunal.

Perioada normala pentru luarea unei decizii in cazul meu a expirat de mult. Astazi am inteles, este ziua in care Dna Bustea si Dna Gorghiu ar trebui (sau nu) sa fie recunoscute drept mediatori si deci, posibili candidati pentru a fi alesi in consiliul dvs.

Daca este asa, atunci astazi este ziua in care se vor arunca zarurile.

Acesta este motivul pentru care va prezint situatia dvs., in aceasta dimineata, in speranta ca intre mediatori nu se va crea o situatie litigioasa.

Cred ca aceste probleme sunt suficient de serioase pentru a trimite o copie a acestui mesaj dlui Catalin Predoiu, Ministerul de Justitie in Romania.

Sper ca toate aceste lucruri sunt o serie de dificultati administrative si neintelegeri, care se vor rezolva astazi si ne vom intalni curand intr-o atmosfera prietenoasa, asa cum au fost toate celelalte intalniri ale noastre.

Un salut calduros.

Thierry GARBY



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Legea nr. 214/2013 pentru aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 4/2013 privind modificarea Legii nr. 76/2012 pentru punerea în aplicare a Legii nr. 134/2010 privind Codul de procedură civilă, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative conexe